Obavijesti

Procedura nadoknade troškova izgradnje boksova za smještaj spremnika za komunalni otpad

Poštovani,

Nakon što je gradonačelnik Grada Zagreba 3. listopada 2023. godine predstavio sedam mjera za unaprjeđenje upravljanja otpadom te najavio da će Grad Zagreb preuzeti troškove izgradnje boksova za spremnike za komunalni otpad za vlasnike višestambenih zgrada, izrađen je Nacrt prijedloga Odluke o nadoknadi troškova nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada, koji je 20. listopada 2023. upućen u javno savjetovanje i objavljen na web stranici: https://www.zagreb.hr/nacrt-prijedloga-odluke-o-nadoknadi-troskova-nasta/191835. Savjetovanje je otvoreno do 18. studenoga 2023. godine i svi se mogu uključiti.

Nakon završenog savjetovanja, prijedlog odluke o nadoknadi troškova nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada uputit će se na donošenje Gradskoj skupštini Grada Zagreba, koja bi o prijedlogu trebala odlučivati 12. prosinca 2023. godine. Ako Skupština usvoji prijedlog, Grad Zagreb će nakon toga, početkom 2024. godine, na web stranici objaviti javni poziv za podnošenje zahtjeva za naknadu troškova s propisanim uvjetima, kriterijima i rokovima. Naknada troškova izgradnje boksova provodit će se na način da korisnici zatraže refundaciju nakon izgradnje boksa. Plaćanje unaprijed nije predviđeno Odlukom, a zahtjeve za nadoknadom troškova bit će moguće podnositi do 31.12.2024.

Pozivamo zainteresirane građane da prate informacije na internetskim stranicama Grada Zagreba (www.zagreb.hr) i na službenim društvenim mrežama (Facebook, Instagram i Linkedin) te da potrebnu dokumentaciju dostave tek nakon objave javnog poziva za podnošenje zahtjeva za naknadu troškova.

Hvala unaprijed.

DIMNJAČARSKA OBAVIJEST ZA MJERNA MJESTA NA SVIM PLINSKIM LOŽIŠTIMA

Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Komunalni redara za dimnjačarske poslove Grada Zagreba, postupajući prema čl.33 Odluke o obavljanju dimnjačarskih poslova( u prilogu) i člankom 27. Odluke o obavljanju dimnjačarskih poslova(Sl gl.15/15), mole korisnike koji do sada nisu ugradili mjerna mjesta na kojima se vrši kontrolno mjerenje dimnih plinova i kontrola djelotvornosti dozračno-ložišnog-dimovodnog sustava da to učine u čim kraćem roku.

Novom zakonskom regulativom, potrebno je, uz dosadašnje, obavljati i dodatne aktivnosti na pružanju dimnjačarskih usluga poput ispitivanja nepropusnosti dimovoda mjernim instrumentom, pregleda ložišta s mjerenjem emisije dimnih plinova, pregleda plinskih ložišta vrste “C” sukladno tehničkom propisu za plinske instalacije (HUSUP P 600) i mjerenja koncentracije ugljičnog monoksida u prostoru.
U prilogu dopisi sa zahtjevima koji se traže od nadležnih dimnjačarskih službi. 

Dostava dokumentacije o promjeni vlasništva

Poštovani,

Molimo sve korisnike (suvlasnike) naših usluga u cilju vođenja ispravne i točne evidencije o vlasništvu nad posebnim dijelovima stambenih zgrada, da nas pravovremeno obavještavaju o promjeni vlasništva te da nam u što kraćem roku dostave potrebnu dokumentaciju o tome tko je bio prošli vlasnik nekretnine, tko je sadašnji vlasnik nekretnine i podatak o opisu nekretnine (kupoprodajni ugovor i sl.).

Gore navedeni dokumenti koriste se isključivo u svrhu promjene u bazi podataka i nisu dostupni trećim osobama. Sve ostale podatke koji nisu bitni za promjenu vlasništva možete izuzeti, kao npr. prodajna cijena nekretnine i slično.

Dokumentaciju možete dostaviti elektroničkom poštom info@buro.hr

Hvala unaprijed.

Scroll to top